پرستار آی سی یو در منزل در شیراز؛ بیمارستان در خانه‌ی شما.

بیمارانی که نیازمند دریافت خدمات آی سی یو در منزل در شیراز می‌باشند از جمله: مشاوره و درخواست تجهیز و راه اندازی اتاق آی سی یو در منزل در شیراز، اعزام پرستار آی سی یو (icu) به منزل، اجاره و فروش تجهیزات پزشکی می‌توانند جهت مشاوره و درخواست خدمات با مرکزخدمات درمانی آوای التیام در ارتباط باشند.

پرستار آی سی یو در منزل در شیراز؛ بیمارستان در خانه‌ی شما.

تجهیز و راه اندازی اتاق آی سی یو در منزل با به‌روزترین تجهیزات و لوازم پزشکی به همراه اعزام پرستار آی سی یو به منزل برای بیمارانی که نیازمند آی سی یو می‌باشند، خدمتی مهم و حیاتی از مرکز خدمات پرستاری در منزل آوای التیام می‌باشد.

هم چنین بخوانید: پرستاری در منزل در شیراز

آیا پرستار آی سی یو در منزل در شیراز، قابل اطمینان است؟

شرکت خدمات پرستاری در منزل آوای التیام با گزینش و استخدام پرستاران با تجربه و دلسوز که همگی دارای مدارک معتبر دانشگاهی و همچنین دارای سابقه کار بالینی در بخش‌های مختلف مراکز درمانی به خصوص بخش آی سی یو (مراقبت‌های ویژه)، اورژانس و... می‌باشند. با هدف ارتقا سطح سلامت و خدمات پرستاری در منزل در شیراز آماده خدمت رسانی به تمام عزیزان به صورت شبانه روزی می‌باشد.

آیا پرستار آی سی یو در منزل در شیراز، قابل اطمینان است؟

زمانی که پروسه‌ی درمان بیمار آی سی یو طولانی می‌شود، صرف نظر از به بار آوردن هزینه اقتصادی و عاطفی برای خانواده‌ی بیمار می‌تواند کیفیت زندگی سایر اعضای خانواده را نیز تحت شعاع قرار دهد. در این موارد، انتخاب ادامه درمان بیمار در منزل راهکار معقولی به نظر می‌رسد.

لازمه‌ی این کار در نظر گرفتن اتاقی مناسب جهت تجهیز با دستگاه‌های مورد نیاز بیمار و اختصاص آن به اتاق آی سی یو بیمار می‌باشد. ملاک انتخاب اتاق آی سی یو برای بیمار در منزل تهویه داشتن و ایزوله بودن اتاق می‌باشد که با مشورت تیم پزشکی التیام، صورت می‌پذیرد.

پس از انتخاب اتاق آی سی یو بیمار، تمامی تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز به منزل بیمار آورده، نصب و راه اندازی می‌شود. با راه اندازی اتاق آی سی یو در منزل و حضور بیمار در محیط خانه و به دور از شلوغی و آلودگی‌های محیط مراکز درمانی علاوه بر جلوگیری از ابتلای بیمار به عفونت‌های بیمارستانی، زخم بستر و... بر روند تغذیه، درمان و مراقبت بیمار از نزدیک، می‌توانید نظارت داشته باشید. شاهد روند بهبودی بهتر و سریع‌تر بیمار خود در کانون گرم خانواده باشید.

چگونه می‌توان برای پرستار آی سی یو در منزل در شیراز، اقدام کرد؟

برای راه اندازی آی سی یو در منزل در شیراز شما عزیزان می‌توانید قبل از ترخیص بیمار از مرکز درمانی با شرکت خدمات پرستاری آوای التیام تماس بگیرید و پس از اخذ شرح حال دقیق از بیمار، تمامی لوازم و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمار را در منزل توسط شرکت خدمات پرستاری التیام نصب و راه اندازی خواهد شد. اتاق آی سی یو در منزل آماده‌ی حضور بیمار در منزل خواهد شد.

چگونه می‌توان برای پرستار آی سی یو در منزل در شیراز، اقدام کرد؟

از آنجایی که جابجایی و انتقال بیمار آی سی یو از مراکز درمانی به منزل به دلیل وجود اتصالات و لوله‌های کمک تنفسی و مانیتورینگ نیازمند مراقبتی هدفمند و دقیق می‌باشد تا انتقالی ایمن صورت بپذیرد، این امر مستلزم حضور پرستار آی سی یو در کنار بیمار حین انتقال با آمبولانس از بیمارستان به منزل می‌باشد.

تمامی مراحل انتقال از بیمارستان تا منزل از قبل برنامه ریزی شده و به محض ترخیص بیمار از آی سی یو، آمبولانس رزرو شده آماده انتقال بیمار شما می‌باشد. با تجهیزات پرتابل آی سی یو مانند دستگاه ونتیلاتور، ساکشن، مانیتورینگ و... تجهیز شده و بیمار را تا اتاق آی سی یو در منزل انتقال می‌دهند.

هم چنین بخوانید: تزریقات در منزل در شیراز

همانطور که اشاره شد اتاق آی سی یو بیمار از قبل آماده حضور بیمار می‌باشد و تمامی هماهنگی‌های لازم جهت انتقال بیمار از آی سی یو به منزل شما، توسط مرکز خدمات درمانی آوای التیام انجام می‌شود.

به همراه پرستار آی سی یو در منزل در شیراز، چه تجهیراتی نیاز است؟

برای راه اندازی اتاق آی سی یو در منزل در

به همراه پرستار آی سی یو در منزل در شیراز، چه تجهیراتی نیاز است؟

شیراز مرکز خدمات درمانی آوای التیام با اعزام کارشناس پرستاری به منزل بیمار و انتخاب اتاق مناسب از نظر تهویه و ایزوله برای اتاق آی سی یو بیمار و همچنین نصب، تنظیم و راه اندازی تجهیزات مورد نیاز بیمار شما را نیز، انجام می‌دهیم.

این تجهیزات شامل دستگاه‌های کمک تنفسی (ونتیلاتور)، دستگاه ساکشن، سرنگ پمپ، اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن، مانیتورینگ جهت پایش مداوم علائم حیاتی بیمار (درصد اشباع اکسیژن خون، فشار خون، مانیتور قلبی)، انواع تخت برقی، تشک طبی و مواج، انواع ویلچر، واکر، عصا و... می‌باشد. با خرید یا اجاره دستگاه‌های مورد نیاز بیمار‌تان و راه اندازی آن‌ها در منزل، شما مجهز به یک اتاق آی سی یو در منزل خواهید شد.

با اعزام پرستار آی سی یو به منزل از طرف شرکت خدمات پرستاری در منزل آوای التیام پروسه درمان بیمار شما در منزل، آغاز می‌شود. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره یا ویزیت پزشک عمومی و متخصص در منزل در شیراز، فیزیوتراپی در منزل در شیراز، کاردرمانی و گفتار درمانی در منزل در شیراز، سونوگرافی در منزل در شیراز، چکاپ و آزمایش در منزل در شیراز، وصل سرم در منزل در شیراز، تزریق آنتی بیوتیک در منزل در شیراز و ... هماهنگی‌های لازم با مرکز خدمات درمانی آوای التیام به عمل آمده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمت یا خدمات خواسته شده به بهترین شکل ممکن انجام شود.

نیازی به رزرو نوبت و مراجعه حضوری بیمار و همراهان به مطب و یا مراکز شلوغ درمانی نمی‌باشد که همین امر باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می‌شود.

آوای التیام الفبای سلامتی، پاسخگوی 24ساعته جهت مشاوره و درخواست خدمات پزشکی و پرستاری در منزل در شیراز، هست. خرید و اجاره به روزترین تجهیزات و دستگاه‌های بیمارستانی را از از ما بخواهید.